Reakcja klienta na reklamę

reklama firmy

Agencje reklamy prześcigają się w swoich oryginalnych pomysłach na gadżety promocyjne. Nie należy jednak iść tym tropem, ważne jest żeby w całym tym szaleństwie zwrócić uwagę na jego skuteczność, a nie unikalność.


W ostatnim czasie bardzo modne jest robienie nadruków reklamowych na artykułach spożywczych takich jak słodycze, czy napoje. Można zatem zapytać – czy coś co długo nam nie służy może być dobrym środkiem reklamy? Pewnie jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskamy. Wszystko zależy co chcemy przez nią osiągnąć. Przykładem mogą być napoje reklamowe z nadrukiem. Jeżeli weźmiemy te z górnej półki, których smak będzie budził w potencjalnym kliencie pozytywne bodźce to zdecydowanie ma sens. Musimy jednak wziąć pod uwagę cenę napoju i czy jego dystrybucja będzie na tyle opłacalna dla nas. Możemy się też zdecydować na jego sprzedaż, tyle że też musimy zwrócić uwagę by jego cena nie wywoływała negatywnych emocji wśród klientów.
Napoje reklamowe z nadrukiem to tylko jeden z przykładów. Do tego typu reklamy możemy wybierać szereg artykułów spożywczych i nie tylko. Od gum do żucia poprzez słodycze na napojach kończąc. Duża popularnością cieszą się różnego rodzaju kalendarzyki, odzież, zakładki do książek, kubki czy też teczki. Podczas wszelkiego rodzaju politycznych kampanii wyborczych politycy często wykorzystują cukierki z logiem swojego komitetu na papierku lub innymi wyborczymi informacjami. Zazwyczaj odbywa się to na zasadzie częstowania nimi wyborców podczas różnych spotkań, konwencji czy mityngów wyborczych.
Co należy najpierw zrobić, żeby przeanalizować czy taka forma reklamy będzie skuteczna? Przede wszystkim należy zatrudnić specjalistyczną firmę, która poprzez różne analizy oceni jej skuteczność. W dalszej kolejności to już tylko nasza indywidualna decyzja czy zdecydujemy się z takiej reklamy skorzystać.

Zobacz też: Napoje reklamowe z nadrukiem | oh-drink.pl

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*